سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منع دانش روا نیست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

وبلاگ بر و بچه های پیروان ولایت


گزارشی از سخنرانی برادر صفری در جلسه هفتگی طرح پیروان ولایت – یکشنبه 10/2/85

جایزه 27 جلدی برای جذب فقط 1 نفر !

 

برادر محمد صفری در جلسه این هفته پیروان ولایت به چند سئوال اعضاء در موضوعات مختلف پاسخ داد . ایشان در ابتدا و در پاسخ به سئوالی  در مورد حضور بانوان در ورزشگاه ها ، نظر مراجع و علما را ملاک دانست و ادامه داد : تعدادی از مراجع تقلید عظام از جمله آقایان مکارم شیرازی ، فاضل لنکرانی ، نوری همدانی،به حضور بانوان در استادیوم فوتبال اعتراض کردند . ضمنا محیط فرهنگی ورزشگاه از طرفی  و اختلاط زن و مرد و دیدن بدن مرد نامحرم برای زن حرام و مناسب نیست .

در ادامه جلسه سئوالی با این عنوان مطرح شد که هدف کانال های سیاسی و غیر سیاسی مقیم آمریکا جیست ؟ پاسخ آقای صفری کوتاه اما جالب بود بر اندازی حکومت و براندازی دین ، در واقع جداسازی دین از حکومت .

همچنین ایشان در مورد اینکه آیا جمع کردن مانتوهای کوتاه تاثیری بر حجاب زنان دارد ؟ چنین گفت : جمع کردن مانتوها تاثیری ندارد و باید الگوسازی شود به طور مثال سه سال قبل خانمی طرح جدیدی از چادر داد که با استقبال زیادی مواجه شد . به اجبار نمی توان حجاب را اصلاح کرد، فقط با الگو سازی می توان . سخنران جلسات پیروان ولایت نقش صدا و سیما را نیز در این زمینه مهم دانست و اضافه کرد : برنامه های تلویزیونی نیز تاثیر زیادی در نشان دادن پو شش مناسب دارند . در آموزش و پرورش نیز برنامه هایی که باعث اشتیاق دانش آموزان به مسائل مذهبی شود بسیار لازم است .

برادر صفری در پایان جایزه ای نفیس برای هر عضوی که بتواند ، یک نفر را برای حضور در برنامه ها و جلسات طرح جذب کند در نظر گرفت : یک دوره کامل 27 جلدی تفسیر نمونه ! 



میثم سرو حسینی ::: سه شنبه 85/2/12::: ساعت 7:33 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 9
کل بازدید :94104
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : واحد ترویج پیروان ولایت[144]
نویسندگان وبلاگ :
مسئول کانون (@)[14]

اکبر محرابی[4]
مرتضی ذادق آبادی[10]
مجتبی سخایی[30]
پیمان صفری[0]
امیر حسین حیات[0]
هادی جاموسی[21]
میثم سرو حسینی[34]
سعید احدزاده[0]
معاونت طرح (@)[6]

مصطفی خسرو ابادی[22]
مجید عزیزی نژا[0]
وحید مظاهری[2]
سعید پورذکریا[16]
بابک احمدی[0]
احسان ثبوتی[2]

 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<