سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسى از شما نگوید خدایا از فتنه به تو پناه مى‏برم چه هیچ کس نیست جز که در فتنه‏اى است ، لیکن آن که پناه خواهد از فتنه‏هاى گمراه کننده پناهد که خداى سبحان فرماید : « بدانید که مال و فرزندان شما فتنه است » ، و معنى آن این است که خدا آنان را به مالها و فرزندان مى‏آزماید تا ناخشنود از روزى وى ، و خشنود از آنرا آشکار نماید ، و هر چند خدا داناتر از آنهاست بدانها ، لیکن براى آنکه کارهایى که مستحق ثواب است از آنچه مستحق عقاب است پدید آید ، چه بعضى پسران را دوست دارند و دختران را ناپسند مى‏شمارند ، و بعضى افزایش مال را پسندند و از کاهش آن ناخرسندند . [ و این از تفسیرهاى شگفت است که از او شنیده شده . ] [نهج البلاغه]

وبلاگ بر و بچه های پیروان ولایت


نشانه های ظهور او

1- مردی به نام  سفیانی ازشام ظهور می کند وتمام افرادی که از او متابعت میکنند از طایفه کلب هستند سپس کشتار می کنند حتی شکم زنها رامی درند و بچه ها را می کشند.در این هنگام مردی از خاندان پیامبر درمکه ی
مکرمه قیام می کند و خبر قیامش به سفیانی می رسد پس،از لشکریان خود جمعیتی را به جنگ او می فرستد وقتی که به سرزمین بیداء (درنزدیکی مکه )می رسند به امر خداوند زمین آنها را فرو می بردونمی ماند از آن لشکر مگر  خبردهنده ای که خبر نابودی لشکربه مکه یاشام می رساند .
2ـ بدنی را در خورشید می بینند . گوینده ی آسمانی فریاد می زند:این است امیرالمؤمنین که به دنیا بر گشته است برای هلاک کردن ستمگران.
3ـ از امام صادق (ع) درباره ی ظهور حضرت مهدی نقل شده است که می فرماید: ندای آسمانی حتمی است، خرئج سفیانی حتمی است، کشته شدن نفس زکیه حتمی است، پیدا شدن دستی در آسمان حتمی است.
4ـ زمانی که مهدی موعود قیام می کند شمشیر هایی از آسمان فرود می آیند که خصوصیاتشان این یست که نام جنگجو و نام پدرش روی لبه ی آن ها نوشته شده است. این شمشیرها مخصوص 313 تن یاران مهدی است.


شیعیان(افراد خاص) امام زمان با طی العرض خدمتشان می رسند .
5- حضرت امیر المؤمنین درباره ی حوادث قبل از ظهور روایت می کند : 1 ـ پرچمهایی پیدا می شوند و رنگ آنها سیاه است در این موقع در خانه های خود بنشینید و هیچ حرکتی نکنید. 2ـ سپس مردمی کوچک (یا از نظر سن یا از نظرلحاظ شخصیت تهیدست) پدید می آیند که به آنها اعتنا نمی شود آنها دارای قلبهایی همچون پاره های آهن دارند،این افراد کسانی هستند با چنین ویژگی هایی: 1ـ پای بند به وفای به عهد نیستند. 2ـ مردم را به سوی حق     می خوانند اما خود از حق پیروی نمی کنند. 



وحید مظاهری ::: یکشنبه 85/3/7::: ساعت 5:28 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 6
کل بازدید :94082
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : واحد ترویج پیروان ولایت[144]
نویسندگان وبلاگ :
مسئول کانون (@)[14]

اکبر محرابی[4]
مرتضی ذادق آبادی[10]
مجتبی سخایی[30]
پیمان صفری[0]
امیر حسین حیات[0]
هادی جاموسی[21]
میثم سرو حسینی[34]
سعید احدزاده[0]
معاونت طرح (@)[6]

مصطفی خسرو ابادی[22]
مجید عزیزی نژا[0]
وحید مظاهری[2]
سعید پورذکریا[16]
بابک احمدی[0]
احسان ثبوتی[2]

 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<