سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترین بندگان نـزد خداوند، سودمندترینشان نسبت به بندگان است و پایبندترینشان نسبت به گزاردن حقّش ؛ کسانی که خداوند، کار نیک و به جا آوردنش را محبوبشان ساخته است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

وبلاگ بر و بچه های پیروان ولایت


شکی نیست که انفجار بی سابقه در تاریخ عراق کار یک تیم هماهنگ تروریستی واحتمالا برخوردار از حمایتی اشغالگران است. شهر سامرا شاید در میان شهرهای عراق ازمحدود شهرهایی باشد که ورودی وخروجی آن را سربازان آمریکای به عهده گرفته و ورود وخروج مردم را به داخل آن کنترل دقیق می کنند. این که چگونه یک تیم هماهنگ در فاصله کمتر از نیم ساعت چنین عملیاتی که قلب جهان اسلام را نسبت به هتک حریم خاندان پیامبر (ص) جریه دار کرد را انجام می دهد وبا فراغ بال وخاطر متواری می شود زوایای پنهان این فاجعه را روشن می کند.

آمریکای ها اگر خود در این قضیه دست نداشتند ونسبت به امنیت سامرا وحرم مهر آن اهمیت قایل بودند  اولا اجازه نمی داند چنین بمبهایی به راحتی داخل سامرا شوند وبدتر از آن در حرم مطهر به کار گرفته شوند وثانیا با بستن سریع ورود های شهر که اتفاقا بسیار ساده است ویک طرف آن با یک پل به خارج مرتبط است و جستجوی خانه به خانه این تیم تروریست را دستگیر می کردند همانگونه که در بصره وسامرا شهرهای شیعه جنوب عراق با قساوت تمام نیروهای اشغالگر انگلیسی واروپایی تفتیش خانه به خانه صورت گیرد.



میثم سرو حسینی ::: دوشنبه 84/12/8::: ساعت 3:27 عصر


صد افسوس که گزارشگران مقیم بغداد صدا وسیمای ما باز دریک محل امن وآرام ودر حالی که در پشت سرشان عکسی از سامرا قرار داشت در سایه آرامش نشسته ودر ساعت 14 همان روز یه انعکاس اخبار فاجعه می پردازند .همان گونه که در درگیرهای لحظه به لحظه اشغالگران با نیروهای عراقی و... همه به یاد دارند گزارشگرما بر روی پشت بام محلی که میدان ومسجد قرار داشت می رفت واخبار عراق را برای ما پخش می کرد چه می شود کرد. این هم نوعی اطلاع رسانی به سبک ما ایرانی هاست ودر همان لحظه گزارشگران غیر مسلمان وغیر همسایه وگاه اروپایی وگاه عرب چه صحنه هایی از ورود اشغالگران به بغداد و... پخش نمی کردند را که از ورود اشغالگران به بغداد و... پخش نمی کردند ما تنها یک میدان می دیدیم ومناره یک مسجد در اطراف آن گاه گاه حرکت چند ماشین به دور آن میدان!..



میثم سرو حسینی ::: دوشنبه 84/12/8::: ساعت 12:38 عصر


وقت تمام شد آقا

1-    معلق بین زمین و آسمان

شارون در حال مرگ است. اگر چه همچنان دارند سعی می کنند بین این دنیا و آن دنیا معلق نگهش دارند. گفته می شود اسرار سلاحهای هسته ای و نظامی اسراییل ایهود اولمرت معاون آریل شارون نخست وزیر این رژیم منتقل شده و این به معنای مرگ حتمی شارون است. نخست  وزیر 78 ساله رژیم صهیونیستی هم اکنون در بیمارستان هداسا عین کارم در شهر قدس اشغالی با مرگ دست و پنجه نرم می کند و کسی چه می داند؟ شاید این همان عذابی است که باید در همین دنیا تحمل کند.

2-    خون پدر

به گفته خود آریل شارون پدرش که از یهودیان ضد عرب معروف بود اعتقاد داشت جوانان یهودی روزی باید تمامی سرزمین فلسطین را از اعراب پس بگیرند و در مزارع آن مشغول کشاورزی شوند. در سال 1933 در پنجمین سال تولدش پدرش به عنوان هدیه تولد به شارون یک تفنگ شکاری هدیه داد تا یاد بگیرد که به وسیله آن زمینهای کشاورزیشان را از دست اعراب حفظ کند.

3-    وقایع مهم زندگی

1928: شارون در یک خانواده کشاورز و مهاجر روس در 26 فوریه در شمال تل آویو به دنیا آمد.

1948: پس از مبارزه در گروه شبه نظامیان یهودی با استعمار انگلیس در جنگ رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی حضور یافت. وی در این جنگ به شدت زخمی شد که آثار آن را در تمام طول زندگی اش همراه خود داشت. بینایی یکی از چشمان وی به شدت آسیب دید به طوری که تا مرز نابینایی پیش رفت.

1953: شارون ریاست واحد 101 نیروی عملیاتهای تلافی جویانه به دلیل کشته شدن یک زن اسراییلی و دو کودکش را بر عهده داشت. نیروهای شارون بیش از 40 خانه را در دهکده ای در کرانه باختری منفجر کردند. در این ماجرا 669 عرب کشته شدند که نیمی از آنها زن و کودک بودند. شارون بعدها گفت فکر می کرده که خانه ها خالی هستند.

1973: فرماندهی نیروهای صهیونیستی را در کانال سوئز در جنگ خاورمیانه بر عهده گرفت. به واحد سوم ارتش مصر حمله کرد و با مبارزه ای گسترده شهرت خود را به عنوان یک قهرمان جنگ ثبت کرد. طی جنگ از ناحیه سر زخمی شد.

دهه70 و 80 و اوایل 90: به عنوان وزیر دولت هدایت و ساخت تعداد زیادی از شهرک های یهودی نشین در کرانه باختری و نوار غزه را به رغم اعتراض های بین المللی و فلسطینیان بر عهده داشت. زمانی که رژیم صهیونیستی صحرای سینا را در سال 1982 به مصر بازگرداند. شارون به اعتراض شهرک نشینان صهیونیست توجهی نکرد و خانه های آنان را با بولدوزر خراب کرد.

1982: به عنوان وزیر دفاع معمار حمله رژیم صهیونیستی به لبنان بود. شبه نظامیان مسیحی متحد این رژیم صدها فلسطینی را در اردوگاهی در غرب بیروت به شهادت رساندند که خشم جهانی را به دنبال داشت. به همین دلیل شارون شغل خود را از دست داد.

2000: شارون در 28 سپتامبر به دیدار معبد مونت رفت و به این ترتیب بر ادعای این رژیم در استقلال صحه گذاشت. مسلمانان که این منطقه را از آن خود می دانند بسیار خشمگین شدند و درگیری های بسیار گسترده ای پس ار آن به وقوع پیوست.

4-    افراطی تر از افراطی

شارون خودش یک صهیونیست افراطی است اما مخالفان جدی در میان صهیونیستهای افراطی تر هم دارد. مثلاٌ مدتی پس از بیماری شارون پت رابرت سون اسقف آمریکایی حامی صهیونیستها بیماری آریل شارون را ناشی از غضب الهی دانست که بدلیل خروج شارون از غزه گرفتارش شده است. رابرت سون در یکی از برنامه های تلویزیونی گفت: خداوند کسانی را که سرزمین مقدس را تقسیم می کنند مجازات می کند زیرا این سرزمین (فلسطین) را سرزمین خود می داند. در کتاب مقدس می خوانیم که خداوند گفت این سرزمین من است ولی نخست وزیر اسراییل تصمیم گرفت آن را تقسیم نماید و به دیگران ببخشد. خداوند هم گفت این سرزمین من است و این بلا بر سر شارون نازل شد !

 

5-    جنایت در طنطوره

طنطوره یکی از زیباترین روستاهای ساحلی فلسطین است که یکی از زشت ترین و وحشیانه ترین جنایتهای رژیم صهیونیستی در آن اتفاق افتاد. در جریان عملیات کشتار ماه مه سال 1948 میلادی در روستای طنطوره دست کم 250 فلسطینی ساکن این روستا قتل عام شدند و شماری از مجروحان این فاجعه در حالی که هنوز زنده بودند در چاله هایی زنده به گور شدند. دو پژوهش علمی یکی به وسیله تیدی کاتس پژوهشگر اسراییلی و دیگری به وسیله محمد الطنجی محقق فلسطینی درباره کشتار طنطوره صورت گرفته و هر دو با تایید فاجعه و مشارکت شارون در آن تأکید کرده اند که این کشتار زمانی اتفاق افتاده که ساکنان روستا پرچم سفید بالا برده و تسلیم شده بودند.

6-    جنایت پشت جنایت

در اکتبر 1948 در کشتار فلسطینیان که به فرماندهی مستقیم موشه دایان صورت گرفت شارون 426 فلسطینی را در مسجدی بنام دهمش جمع کرد و پس از مسدود کردن درب آن مسجد را منفجر کرد و کسانی را که زنده ماندند تا دو روز بدون آب و غدا زندانی کرد که پس از اصرار رؤسای صلیب سرخ برای رساندن آذوغه به زندانیان شارون به سربازانش دستور داد تا بجای آب به زندانیان ادرار بدهند. شارون قصاوت را تا به آنجا ادامه داد که دستور داد تا زنان فلسطینی را عریان به یک محله یهودی نشین برده و پس از رها کردن آنها به سربازان دستور داد آنها را به گلوله ببندند و اجساد آنها را مدتها در خیابانها رها کرد. وی سپس دستور داد تا مردان را نیز زنده زنده زیر زره پوشها بیندازند و بقتل برسانند.

7-    فهرست جنایتها

16 سپتامبر سال 1982 میلادی شبه نظامیان مسیحی لبنان به همراه نیروهای صهیونیستی که آن زمان در بیروت به سر می بردند یکی از خون بارترین فجایع انسانی تاریخ را رقم زدند. در جریان این فاجعه صدها تن از پناهندگان بی گناه فلسطینی ظرف 38 ساعت به خاک و خون کشیده شدند. کشتار به دستور آریل شارون وزیر جنگ وقت رژیم صهیونیستی بود.

8-    دوستان شارون

جورج بوش  رییس جمهور امریکا: نخست وزیر شارون مردی با شهامت و صلح دوست است. من و لورا به نیابت  از ملت امریکا  سلامت وی را آرزو مندیم. جک استرا وزیر خارجه بریتانیا: فکر می کنم  وی همه را با شجاعت و تدبیری که در سالیان  اخیر در راه دستیابی به را حلی درازمدت میان اسراییل و فلسطینیان نشان داده متعجب کرده است. این یک شوک است: شوکی برای ما و برای مردم اسراییل و مردم سراسر منطقه.

سخنگوی خاویر سولانا رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا: سولانا این تحولات را از نزدیک دنبال می کند و ما فقط می توانیم برای سلامتی نخست وزیر اسراییل دعا کنیم.

کاندولیزا رایس وزیر خارجه آمریکا: ما برای وی و خانواده اش و ملت فلسطین دعا می کنیم و بهبود کامل وی را آرزو داریم.

9-     ناگفته های زندگی شارون

مرگ فرزند شارون در اثر بازی با کلت اوست.

وی در کتاب خاطراتش ضمن ابراز تأسف از کشته شدن فرزند 12 ساله اش بر اثر بازی با اسلحه کمری شارون که باعث شد وی مدتی از عرصه فعالیتهایش دور شود سیاست اسراییل را چنین ابراز می کند: سیاست اسراییل مانند نرخ ارز در حال نوسان است گاهی بالا می رود و گاهی پایین می آید.

10-  مشهور به فساد

بر اساس یک نطر سنجی مردم اسراییل اکثراً مسؤلان رژیم صهیونیستی را فاسد می دانند و در بین آنان عمری شارون فرزند آریل شارون نخست وزیر رژیم صهیونیستی گوی سبقت را از دیگران ربوده است. به گزارش پایگاه اینترنتی الانتقاد بر اساس اطلاعات به دست آمده از یک نظرسنجی در مورد فساد مسؤلان رژیم صهیونیستی عمری ششارون فرزند آریل شارون و نماینده مجلس رژیم صهیونیستی رتبه نخست را کسب کرده و تساحی هنگبی یکی از وزرای کابینه دز مکان دوم قرار گرفته است. بر اساس نتایج این نظرسنجی که تحت عنوان ((شاخص فساد در اسراییل)) انجام شد آریل شارون پنجم شده است. این نظرسنجی همچنین نشان می دهد بیشتر مردم رژیم صهیونیستی معتقدند فساد در دستگاههای دولتی این رژیم موج می زند و 64 درصد از آنان عقیده دارند این مسأله همچنان رو به گسترش است.

11-  پیشگویی مرگ

حسن الشارنی منجم و معاون رییس اتحادیه جهانی پیشگویان که پیش از این مرگ مشکوک یاسرعرفات رهبر حکومت خودگردان و همچنین مرگ پرنسس دایانا در حادثه ای را پیش بینی کرده بود اوایل سال جاری میادی در گفتگو با رویترز اعلام کرد: در سال 2005 شاهد چند تغییر و تحول سیاسی در جهان هستیم و مهمترین آنها ترور جورج بوش رییس جمهور آمریکا در نیمه دوم سال آینده به روشی مشابه با ترور جان اف کندی است. سال آینده پادشاه عربستان می میرد و شارون هم از قدرت عقب نشینی می کند اما پس از وی هیچ تغییری در سیاست صهیونیسم در منطقه به وجود نخواهد امد. شارنی گفت: در سال 2005 شاهد وقوع نشانه های فلکی هستیم که بیانگر حرکت سیاره زحل از سرطان به سوی عقرب در ژوییه و همچنین بروز کسوف کلی در اکتبر هستیم که این حرکتهای فلکی به شکلی چشمگیر بر حوادث خاورمیانه اثر خواهد گذارد به طوری که صدام رییس جمهور مخلوع عراق پیش از محاکمه اش خواهد مرد و صدامی دیگر ظهور می کند. الشارنی همان کسی است که پیشگویی کرده بود که پرنسس دایانا در حادثه هولناک جان می سپارد به طوری که شهرت جهانی کسب می کند. پیشگویی او درباره ششارون درست از آب در آمده اما درباره بوش...

12-  بهترین تیتر برای مرگ

پایگاه اطلاع رسانی حماسه با برگزاری مسابقه ای به بهترین تیتر برای مرگ شارون جایزه می دهد. ضمناً این پایگاه اطلاع رسانی اعلام کرده است مخاطبان تیتر پیشنهادی خود را در بخش ((تماس با ما)) به آدرس اینترنتی www.hemaseh.com اعلام کنند تا به بهترین تیتر در مورد مرگ شارون جوایزی اهدا شود.

   



اکبر محرابی ::: دوشنبه 84/12/8::: ساعت 1:10 صبح


رقال رسول الله یکی از ملائکه خداوندهر شب بر بالین جوانان می اید و انان را ندا می دهد برخیزید برای رستگاری بکوشید

امام صادق (ع) کسی که همت بر انجام کار نیکی کرده در عمل به ان تسریع بخشد

رسول الله محبوبترین کارها نزد خدا با دوام ترین انها است گرچه اندک باشد

امام صادق کسی که با مراقبت قلب خود را از غفلت نگه دارد و نفسش را با نظارت از شهوت حفظ نماید و عقل خود را با کسب اگاهی از جهل مصون دارد در زمره ی بیداران است

رسول الله به حساب خود برسید قبل از انکه به حساب شما رسیدگی کند

امام کاظم کسی که در هر روز کارهای خود را ارزیابی نکند از ما نیست

 



مرتضی ذادق آبادی ::: شنبه 84/12/6::: ساعت 8:50 عصر


 

  • : چرا انرژی هسته ای حق مسلم ماست؟

 

  • برای درک بهتر این مطلب بهتر است با اورانیم بیشتر اشنا شویم/////
  • اورانیوم عنصری است که به عنوان سوخت در راکتورهای اتمی مورد استفاده قرار میگیرد. استخراج اورانیم کار بسیار پر هزینه_ ای است به طوری که از هر یک تن سنگ فقط وفقط چهار گرم اورانیم میتوان بدست اورد.اورانیم 235 بهترین ماده برای شکافت هسته ای است.ولی اورانیم طبیعی اورانیم 238 است ودر هر 140 اتم از این اورانیم فقط یک اورانیم 235 است. بنابراین پس از استخراج اورانیم طبیعی باید انرا به شکل اورانیم 235 دراورد تا درراکتورهای اتمی مورد استفاده قرارگیرد.
  • انرژی که از شکافت هسته ای در راکتورهای اتمی بدست میاید معمولا به انرژی گرمایی تبدیل میشود .از این گرما به عنوان یک منبع حرارتی برای تولید بخار استفاده میشود که مصارف گوناگونی دارد.که اشاره به یکی از این مصادیق اهمیت انرا مشخص میکند.....
  • انرژی حاصل از یک کیلوگرم اورانیم با انرژی حاصل از سه ملیون کیلوگرم زغال سنگ برابراست. و حالا شما فکر میکنید کشوری میتواند چشم خود را بر روی این همه مزایا به علت سوء زن
  • برخی از کشورها که خود از این انرژی هم در صدد مقاصد غیرنظامی وهم در مقاصد نظامی  سود میبرند   ببندد ؟؟؟؟ نه
          • پس باید گفت :

 

o     انرژی هسته ای حق مسلم ماست

 



معاونت طرح ::: شنبه 84/12/6::: ساعت 8:5 عصر


ساعت 6بامداد درتاریکی شب در شهر سامرا عده ای با لباس عراق وارد صحن وحرم مطهرامام هادی (ع) امام حسن عسگری(ع) حضرت نجمه ونرجس خاتون عمه ومادر گرامی امام زمان(عج) که در یک ضریح شش گوشه در قطعه ای از بهشت جسم آنان زینب زمین وزمینیان  شده است وارد می شوند .ابتدا دست وپای خدام حرم را بسته وآنان را در یکی ازاتاقهای صحن زندانی می کنند وسپس با فاصله کوتاهی دوبمب قوی را در سرداب حرم مطهر - که محل غیبت امام زمان (عچ) ست - ودیگری را احتمالا در کنار گنجینه حرم مطهر قرار می دهند وبه سرعت حرم مطهر را ترک می کنند وبمب ها با فاصله چند دقیقه ای این فاجعه را که ازقرن سوم هجری تا کنون تاریخ نظیر آن را در هتک حرم عسگریین(ع) سراغ ندارد پدید آورند. بنا بر گزارش خبرگزاری های خارجی در اثراین انفجارقوی 11متر از گنبد طلایی حرم مطهرویک گلد سته کاملا تخریب شده است.



میثم سرو حسینی ::: شنبه 84/12/6::: ساعت 3:55 عصر


یکی از سایت های خوب و ارزشی ایران ، سایت شهید آوینی می باشد . مطالب جالبی همچون رفع مشکلات کامپیوتری ، بازی و سرگرمی ، ترتیل قرآن کریم و دعاهای مختلف به صورت صوتی ، کتابخانه ، سرودهای انقلابی ، معارف اسلامی ، آموزش ویندوز 98 و ... در این سایت به چشم می خورد.

بر روی تصویر زیر کلیک کنید تا وارد سایت شهید آوینی  شوید

 



مسئول کانون ::: جمعه 84/12/5::: ساعت 2:37 صبح


یک روز در کلاس کمی درباره  مضرات و بیماریهای سیگار صحبت کردم. پس از کلاس یکی از شاگردانم به نزد من آمد و درباره مرگ پدرش  درسال گذشته گفت و اینکه علت فوت پدرش را پزشکان سرطان ریه و پیشرفت آن اعلام کرده اند و حال آنکه پدر این دانش آموز تا چندین سال خودش هم از سرطانش اطلاع نداشته است.از او درباره باعث و بانی بیماری پدرش پرسیدم و او گفت: پدرم سیگاری بود و متخصصین همان سیگار را علت سرطان و مرگ وی اعلام کردند

باخودم گفتم: این پسر است که درک می کند سیگار به تدریج چه به روز بدن انسان می آورد  



مسئول کانون ::: جمعه 84/12/5::: ساعت 2:7 صبح


 توهین روزنامه دانمارکی به ساحت مقدس پیامبر اسلام و حمایت دیگر رسانه های غربی و حاکمان انها و نادیده گرفتن مقدسات میلیاردها مسلمان طوفانی از خشم مسلمان جان برپا کرد اعتراضات گسترده و پی درپی مردم و تنفرهای شدید از این عمل موهن دولتهای اسلامی را بران داشت ک با تحریم کالاهای دانمارکی درس عبرتی به این کشور بدهند تا به بهانه ازادی بیان اهانت به مقدسات دین مبین اسلام را ترک کنند چرا که ریشههای این دین الهی در قلب پیروان ان بسیار محکم و قوی و محکم است این توهم غربی ها است که بتوانند دین را از زندگی ما جدا کرده یا ما را نسبت به دین الهی خود سست و بی ریشه کنند پیروان دین اسلام تا اخرین قطره خون خود از اسلام حمایت می کنند و به فرمان ولی أمر مسلمین با جاهدان و کافران جهاد میکنند.  

میثم سرو حسینی ::: پنج شنبه 84/12/4::: ساعت 7:31 عصر


حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت حادثه فاجعه‌بار هتک حرمت حرم مطهر حضرت امام هادی علیه السلام و حضرت امام حسن عسگری علیه السلام، یک هفته در کشور عزای عمومی اعلام کردند.

متن پیام ولی امر مسلمین به این شرح است

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
دست تبهکار و به خون آلوده‌ی جنایتکاران سیه‌دل، امروز فاجعه‌ای بزرگ آفرید و در تجاوز به حریم مقدسات دینی، مرتکب گناهی دیگر شد.

حرم مطهر حضرت امام هادی و حضرت امام عسکری علیهماالسلام مورد اهانت و تخریب قرار گرفت و داغی سنگین بر دل شیعیان و همه‌ی مسلمانان ارادتمند به اهل بیت علیهم السلام نهاد.

این جنایت که احتمالا عوامل اجرایی آن از متعصبان متحجر و مزدوران بدبخت و غافل انتخاب شده اند، بی‌شک به وسیله‌ی تصمیم گیرانی توطئه گر و با نیات خبیث شیطانی طراحی شده است.

این یک جنایت سیاسی است و سررشته‌ی آن را باید در سازمانهای اطلاعاتی اشغالگران عراق و صهیونیستها جستجو کرد. قدرتهای سلطه‌گر که اوضاع سیاسی و اجتماعی عراق را با هدفهای سیطره جویانه‌ی خود در تضاد می‌بینند، نقشه‌های شومی در سر می‌پرورانند که تشدید ناامنی و ایجاد اختلافهای مذهبی از جمله ی آنهاست.

جنایت امروز در سامراء، برگ دیگری بر پرونده‌ی سیه کاریهای اشغالگران عراق افزود. حرم مطهر حضرات عسکریین علیهماالسلام بار دیگر به همت عاشقانه‌ی ارادتمندان اهل بیت علیهم السلام، با شکوه‌تر از گذشته قامت خواهد افراشت ان‌شاء‌الله. ولی این جنایت بر پیشانی دشمنان اسلام و مسلمین لکه‌ی سیاه دیگری ثبت کرد که تا مدتهای مدید پاک نخواهد شد.

اینجانب ضمن تسلیت به ساحت پیامبر مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و به پیشگاه حضرت بقیه الله ارواحنا فداه، به خاطر این حادثه‌ی فاجعه بار، به عموم شیعیان در سراسر جهان و به همه‌ی مسلمانان غیور و آگاه و ارادتمندان به خاندان مطهر رسول خدا علیه و علیهم السلام، تسلیت عرض می کنم و یک هفته در کشور عزای عمومی اعلام می‌نمایم.

لازم می‌دانم موکدا از مردم عزادار در ایران و عراق و سایر نقاط جهان درخواست کنم که از هرگونه عملی که به تعارض و دشمنی برادران مسلمان می انجامد جدا پرهیز کنند. یقینا دستهایی در کار است که شیعیان را به تعرض به مساجد و مکانهای مورد احترام اهل سنت وادار کند.

هرگونه اقدامی در این جهت کمک به مقاصد دشمنان اسلام و دشمنان ملتهای مسلمان و شرعا حرام است.

والسلام علی عبادالله الصالحین
سیدعلی خامنه‌ای
‪ / ۳‬اسفند ماه / ‪۱۳۸۴



مجتبی سخایی ::: چهارشنبه 84/12/3::: ساعت 9:48 عصر

<      1   2   3      >

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 14
کل بازدید :93901
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : واحد ترویج پیروان ولایت[144]
نویسندگان وبلاگ :
مسئول کانون (@)[14]

اکبر محرابی[4]
مرتضی ذادق آبادی[10]
مجتبی سخایی[30]
پیمان صفری[0]
امیر حسین حیات[0]
هادی جاموسی[21]
میثم سرو حسینی[34]
سعید احدزاده[0]
معاونت طرح (@)[6]

مصطفی خسرو ابادی[22]
مجید عزیزی نژا[0]
وحید مظاهری[2]
سعید پورذکریا[16]
بابک احمدی[0]
احسان ثبوتی[2]

 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<