سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خشم، خردها را تباه و از درستی دور می کند . [امام علی علیه السلام]

وبلاگ بر و بچه های پیروان ولایت


حسین کیست؟  نمی دانم حسین راز است؟ نمیدانم  حسین عشق است؟  آری  چرا؟ نمی دانم.  توکه نمی دانی حسین کیست برای چه عاشقش گشتی وانچنان برای او گریه میکنی که انگاراز پدرومادرتو برای تو نزدیک تراست؟ من برای او گریه می کنم چون غمش راشنیده ام واحساس میکنم  که انگار غم ورنج او بر من نیز وارد گشته چرا؟ چون جانش را برای این فدا کرد  که ما دین  داشته باشیم خدا داشته باشیم رحم داشته باشیم  وازخود برای ادامه ی زندگی یکد یگرایثار داشته باشیم پس اگر حسین نبود دین نبود واگر دین نبود خدایی نبود واگرخدایی نبود انسنیتی وجود نداشت واگر انسانیتی نبود مردانگیی وجود نداشت وانسانها برایشان جان یکدیگر اهمیت نداشت

 پس حالا می گوییم این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست 



میثم سرو حسینی ::: جمعه 84/12/19::: ساعت 11:14 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 28
کل بازدید :94172
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : واحد ترویج پیروان ولایت[144]
نویسندگان وبلاگ :
مسئول کانون (@)[14]

اکبر محرابی[4]
مرتضی ذادق آبادی[10]
مجتبی سخایی[30]
پیمان صفری[0]
امیر حسین حیات[0]
هادی جاموسی[21]
میثم سرو حسینی[34]
سعید احدزاده[0]
معاونت طرح (@)[6]

مصطفی خسرو ابادی[22]
مجید عزیزی نژا[0]
وحید مظاهری[2]
سعید پورذکریا[16]
بابک احمدی[0]
احسان ثبوتی[2]

 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<