سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دانشجوست که نفسش را به جستجوی دانش عادت دهد و از فرا گرفتن آن ملول نگردد و آنچه را فرا گرفته بسیار نشمارد . [امام علی علیه السلام]

وبلاگ بر و بچه های پیروان ولایت


رهبر انقلاب اسلامى‏ در پیامی به مناسبت حلول سال 1385، سال جدید را به نام مبارک پیامبر اعظم(ص) نامگذاری کردند.
  
 
متن کامل پیام رهبری به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الأبصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال.

امسال، اول فروردین با ایام اربعین حسینی همراه است. اربعین هم خود یک فروردین دیگر است. اولین شکوفه‌های عاشورایی در اربعین شکفته شد. اولین جوشش‌های چشمه‌ی جوشان محبت حسینی - که شط همیشه جاری زیارت را در طول این قرن‌ها به راه انداخته است - در اربعین پدید آمد. مغناطیس پرجاذبه‌ی حسینی، اولین دل‌ها را در اربعین به سوی خود جذب کرد؛ رفتن جابربن عبدالله و عطیه به زیارت امام حسین در روز اربعین، سرآغاز حرکت پربرکتی بود که در طول قرن‌ها تا امروز، پیوسته و پی در پی این حرکت پرشکوه‌تر، پرجاذبه‌تر و پرشورتر شده است و نام و یاد عاشورا را روز‌به‌روز در دنیا زنده‌تر کرده است.
تصادف اول فروردین با اربعین حسینی، در حقیقت تقارن دو فروردین است؛ تقارن دو بهار است. ضمن تسلیت به همه‌ی مومنین و همه‌ی شیعیان و مسلمانان به مناسبت اربعین حسینی، عید نوروز و آغاز بهار را به ایرانیان و به دیگر ملت‌هایی که عید نوروز را گرامی می‌دارند، تبریک عرض می‌کنم؛ بخصوص به ایثارگران کشورمان و به خانواده‌های مجاهد و ایثارگری که با همه‌ی وجود و توان خود، در راه اعتلای اسلام و ایران تلاش کردند.

خوشبختانه کشور با قطع نظر از بهار طبیعت، در بهار امید و حرکت و نشاط است. روی کار آمدن یک دولت مردمی، و حماسه‌ی خدمت رسانی و شور و نشاط جوانان در عرصه‌های مختلف، کشور را در فروردینی از امید و نشاط قرار داده است و عید واقعی برای هر ملت، چنین وضعیتی است. اینها همه از برکات مشارکت عمومی و همبستگی ملی است که ملت ایران در سال 84 آن را سرلوحه‌ کار و تلاش خود قرار داد. موفقیت‌های ملت - چه در زمینه‌ی حضور مردمی و مشارکت عمومی، چه در نشان دادن شاخص‌های همبستگی ملی – در سال 84 درخشان بود. انتخابات پرشکوه و حضور مردمی پرشور و تشکیل یافتن یک دولت برخاسته‌ از مردم و متعهد به خدمت رسانی؛ و پیشرفت‌ها و موفقیت‌هایی در زمینه‌های گوناگون در کشور، از موفقیت‌های بزرگ ملت ما در سال 84 بود.
درست است که در کنار این موفقیت‌های بزرگ، تلخی‌ها و سوانح و فقدان‌های دردناک و جفاهایی هم داشته‌ایم – چه به حرمت پیامبر اکرم، چه به قداست حریم عسگریین، چه به یاد شهیدان گرامی، چه به عزت ملت ایران - که آنها را در سال گذشته ملت ایران آزموده؛ اما عزم انقلابی بر آن است که به حول و قوه‌ی الهی، از تلخی‌ها، پلکانی به سوی شیرینی‌ها بسازیم و سختی‌ها را به سختکوشی‌ها تبدیل کنیم؛ این درس اسلام و درس پیامبر عظیم الشأن اسلام است.
در این مقطع زمانی، یاد و نام مبارک پیامبر اعظم از همیشه زنده‌تر است؛ و این یکی از تدابیر حکمت و الطاف خفیه‌ی الهی است. امروز امت اسلام و ملت ما بیش از همیشه به پیغمبر اعظم خود نیازمند است؛ به هدایت او، به بشارت و انذار او، به پیام و معنویت او، و به رحمتی که او به انسان‌ها درس داد و تعلیم داد. امروز درس پیغمبر اسلام برای امتش و برای همه‌ی بشریت، درس عالم شدن، قوی شدن، درس اخلاق و کرامت، درس رحمت، درس جهاد و عزت، و درس مقاومت است. پس نام امسال به طور طبیعی، نام مبارک پیامبر اعظم است. در سایه‌ی این نام و این یاد، ملت ما درس‌های پیغمبر را باید مرور کند و آنها را به درس‌های زندگی و برنامه‌های جاری خود تبدیل کند. ملت ما به شاگردی مکتب نبوی و درس محمدی(صلی الله علیه و اله) افتخار می‌کند. ملت ما پرچم اسلام را در میان امت اسلامی با استقامت و استحکام برافراشته است؛ سختی‌ها را تحمل کرده است و کامیابی‌های حضور در این میدان شرف و افتخار را دیده است و به فضل الهی، کامیابی‌های بیشتر در راه است.
ما درس اخلاق پیغمبر، درس عزت پیامبر اعظم، درس علم‌آموزی و درس رحمت و کرامت و درس وحدتی را که ایشان به ما داد و درس‌های زندگی ماست، باید در برنامه‌ی زندگی خودمان قرار بدهیم.
امروز دولتی مصمم و خدمتگزار در وسط میدان، با مردمی آماده به کار و سرشار از امید، و با جوانانی پرشور و با استعداد، در این سرزمین حضور دارند و این نوید بزرگی برای آینده‌ کشور و ملت ماست.
از خداوند متعال خواهانیم که روح مطهر پیامبر اعظم را از ما خشنود کند و برکات خود را به آن پیامبر رحمت و عزت و به امت او روز‌به‌روز افزون فرماید و قلب مقدس ولی عصر(ارواحنافداه) را از ما شاد کند و ما را در پیمودن این راه دشوار موفق و موید بدارد؛ و روح شهیدان عزیز و روح مطهر امام بزرگوار ما را در جوار اولیاء و بندگان صالحش، سرشار از نعمت خود قرار دهد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»



واحد ترویج پیروان ولایت ::: سه شنبه 85/1/1::: ساعت 4:48 عصر




واحد ترویج پیروان ولایت ::: سه شنبه 85/1/1::: ساعت 3:28 عصر


آیا در دنیا هم انسانی به صورت حیوان درآمده است ؟

همانطوری که از آیه 60 سوره مائده و آیه 166 سوره ی اعراف استفاده شد ، خداوند بزرگ گاهی برای اثبات موضوع و روشن شدن مسئله و دیدن کسانی که ایمانشان به مبدأ و معاد ضعیف است ، افرادی را در همین دنیا در اثر ظلم و جنایاتشان به صورت حیوان درمی‌آورد تا برای بقیه فاسدان و ظالمان درس عبرتی باشد و بقیه مردم هم بدانند گناه چگونه باطن را تغییر می‌دهد و باعث رسوایی در روز قیامت خواهد شد .

 

قیافه شراب خوار در روز قیامت :

رسول خدا (صلی الله علیه و آله و السلم ) فرمود :

شارب خمر روز قیامت محشور می‌شود در حالی که صورتش سیاه ، دو چشمش کبود ، دهانش کج ، آب دهانش جاری و زبانش از پشت سرش بیرون آمده .

 

خداوند تبارک و تعالی به حضرت داود ( علیه السلام ) چنین وحی نمود :

« ای داود ! چه بسا بنده ای به نماز می‌ایستد و نماز می‌خواند و من آن نماز را به صورتش می‌زنم و صدایش را از خودم دور داشته ، به طوری که صدای قرائتش به من نرسد . ای داود ! آیا می‌دانی آن نماز گذار کیست ؟ او کسی است که زیاد به خانه ها و حریم مؤمنین با چشم فسق نگاه می‌کند و این کسی است که نفسش او را وسوسه می‌کند به این که اگر امر و حاکم بر مردم بشود از راه ظلم گردنها را بزند .    



واحد ترویج پیروان ولایت ::: سه شنبه 84/12/16::: ساعت 6:31 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 0
کل بازدید :93853
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : واحد ترویج پیروان ولایت[144]
نویسندگان وبلاگ :
مسئول کانون (@)[14]

اکبر محرابی[4]
مرتضی ذادق آبادی[10]
مجتبی سخایی[30]
پیمان صفری[0]
امیر حسین حیات[0]
هادی جاموسی[21]
میثم سرو حسینی[34]
سعید احدزاده[0]
معاونت طرح (@)[6]

مصطفی خسرو ابادی[22]
مجید عزیزی نژا[0]
وحید مظاهری[2]
سعید پورذکریا[16]
بابک احمدی[0]
احسان ثبوتی[2]

 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<