سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و به سوی محبّتت، راهی آسان برایم بگشا که بدان، برایم خیر دنیا و آخرت را کامل گردانی . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعا ـ]

وبلاگ بر و بچه های پیروان ولایت


آخدا 

 

دارم از غصه می میرم آخدا                             من دارم آتیش می گیرم آخدا

 

دارم از یاد گناهام می سوزم                            واسه رسوایی فردام می سوزم

 

من می خوام در خونت داد بزنم                      از خوبی های تو فریاد بزنم

 

به خدا یاد گناه جهنمه                                        بد تر از جهنم آتیش قهه

 

آتیش خجالت آبم می کنه                                  یاد محشرت کبابم می کنه

 

یاد روزی که بی آبرو می شم                          چه جوری با علی روبرو می شم

 

منو تو جهنمم می خوای ببر                               اما پیش علی آبرو بخر

 

تا سحر با گریه منت می کشم                            آخه از علی خجالت می کشم

 

چه جوری امامم و صدا کنم؟                              تو روی علی چه طور نیگا کنم؟

 

دلم امشب دیگه طاقت نداره                             یاد کوفه افتاده بی قراره

 

هر چیم بدم بازم امید دارم                               از در خونه تو نوید دارم

 



هادی جاموسی ::: دوشنبه 85/11/30::: ساعت 3:34 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 56
کل بازدید :94279
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : واحد ترویج پیروان ولایت[144]
نویسندگان وبلاگ :
مسئول کانون (@)[14]

اکبر محرابی[4]
مرتضی ذادق آبادی[10]
مجتبی سخایی[30]
پیمان صفری[0]
امیر حسین حیات[0]
هادی جاموسی[21]
میثم سرو حسینی[34]
سعید احدزاده[0]
معاونت طرح (@)[6]

مصطفی خسرو ابادی[22]
مجید عزیزی نژا[0]
وحید مظاهری[2]
سعید پورذکریا[16]
بابک احمدی[0]
احسان ثبوتی[2]

 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<